Saturday, April 21

Derita 79 :)


Assalamualaikum .

Haihh . 20.3.2012 hari yang paling 'indah' dalam hidup gua beb . Nak tau sebab apee ? Haaa , ni yang gua mau merepek dekat hangpa semuaa ni . Haihh . 

Dekat sekolah tadi .
Dapat markah sains.

aku dapat .
79% B doh !

Cikgu cakap sape dapat B ketuk ketampi 150 kali . Esok . Damn !

Esoknyaa...

daripada 39 murid 13 orang dapat B selebihnyaa A . Damnn ! -.-'' antaranyaa aku lahh orang golongan B tuu. -.-''

Ceh !Semuaa berlagak tak sakit jeee . :P

80 ketuk ketampi kemudiann ,

Kami: Cikguu tak larat ! kaki sakit !
Cikgu: Buat jugak ! pelanpelan lhaaa.

Dengan peritnyaa kami buat jugakk -..-''

Akhirnyaa

Semua dah macam nyawanywa ikan dahh . HAHAHA !

Lepas kelas sains kelas geografi pulak . Haihh.
Aku ingat takda dendaa ,

Rupeenyaa adeee dooo ! -.-''

Cikgu Roslan a.k.a abah : Sapee dapat Geo 70 ke bawah ke sini depan sorangsorang . cikguu nak ketuk tangan kamuu . 

Seronok gilaa ! geo akuu 68 . <---cool right :P

Dengan kakilutut sakit segelintir kami ke depannn . 

Dush ! Dush !
Perghh nikmat gilaa ! -..-''


Hmmm . Dahh lhaa kena ketuk ketampi , kenaa ketuk tangan pulak . tibatibaa
Kring ! Kring ! Kring ! #lamee dohh

Rupaanyaa latihan kebakaran -.- Perghhhh . sweet gilaa

Dah lhaaa kelas kami atas SEKALI . Kaki tak boleh bergerak . Dengan sakitnyaa kami ponn turun . -.-''

Aku tengok kawan aku . sampai adee yang kenee papah . HAHAHA ! terbaik ! . xD

Sampai dekat padang:-

Manaa kelas 3RK ?! #cikguu faudzi menjerit .
Kami:  #angkat tangan
Ohh , turun tangga mainmain ehh ?! kamu ingat saye tak nampak ?!

Perghh . Habis satu sekolah 'Boooo' dekat kami. -.-''

Lepas tuu . ape lagi kenaa perli dengan kelas lain lhaaa .

Takpe cabaran !

Hmmm. itulahh dipanggil derita 79% Hari yang sakai enn ? takpe lhaaa . at least aku dengan kawankawan  ambil iktibar dari bendaa tuu . Hopee korang jangan jadi macam akuu :P

Moral of the story: Belajar biar betul . 


Bak kate cikguu aku 'Haaa belajarlahh sampai muntah !'

Assalamualaikum