Sunday, March 11

Reunion SKTM :P

Assalamualaikum

Cewah , tengok tajuk atas tuu ? Bhihi . atcually bukan reunion sebenarnyaa . Hanya kebetulan doo. Yang lain jangan salah paham pulak . Muehehehe . Kami terjumpa dekat rumah wan husna . sebenarnyaa Wan ada kenduri naik rumah , so diaa jemput ayah aku . sampaisampai jumpaa athirah , amierah athirah dengan janah . Omggg . rinduu gilaa dekat demeee . seriously , amierah athirah makin kurus , athirah makin comel doo , janah ? makin tinggi . Fuyooo . aku ? makin gemok ade lhaa . Hahaha . sembangsembang , blablabla , kitaorang pun amik gambar . pastu the end . Haaa , ni lhaa gambar kami : Jumm ushar ;))

First aku datang . heee . ignore hidung aku tuuu . -...-t

ni lhaa wan ! comel ann ? Muhehehee


Eceh , tunjuk kayaa :P

Kami :P

Aku dengan Wan ! Muahahahha

Weee , athirah makin comel ! Bihihih

Heee , Jeeha jangan jeles wehh ! :P

Aku paling suka gambar ni . Bhihihih .

Seriously #%@ !, aku nak tergelak . -.-''' 

Gonna miss you all . Hewhew :3

Haaa , itu jee . kami comel kann :P Hahahahaa !

Assalamualaikum