Saturday, April 21

PRS :)

Assalamualaikum

Heyyo korang , Hari Sabtu bersamaan 14 april aku pi SMKA . Pewitt :P
#Sila jelous HAHA.

Korang mesti tertanya-tanyakann ? macam ni :

KO BUAD APE WEH ?
#aku buad bodo . HAHAHA

BUANG MASE DOO -..-
#tak lahh aku pi PRS lhaa . 

PRS TU APE ?
#PRS tu -Pembimbing rakan sebaya- ;)

KO BUAD APE DENGAN BENDA ALAH TU ?
#Dengar ceramah lahahahaha . 

LAGI ?
#Kami tangkap gambar

NAK TENGOK .
#okay jumm ;)

Kawan lamee 2 tahun setengah tak jumpee nabila :') , semua dah alim kot . aku jee belom lagi :P

Athirah , Fariza , Atiqah . Budak geniuss :P

Kawan lame jumpe balik . Heheee .

Mereka comel ann ? :3

Hehehe <3


K . Itu sajee . Selain tu kami ade lhaa juga dapat timba pengalaman kat sanee . Tapi tu ahh .  kawan aku sorang ni ade pulak orang minat diee kat sanee . Hiahh . tu lhaa comel sangat :P


Assalamualaikum