Saturday, July 21

First Ramadhan :)

Assalamualaikum

#Hoihoi , lame aku tak update blog . Wohooo . maklum lahh nak pekso wey . :P .

K hari ni aku nak cito pasal first day ramadhan , kalau ramadhan mesti lah ade solat sunat terawih enn ? so semalam aku pi terawih .

*Azan sedang berkumandang menandakan masuknya waktu isyak :)

Aku dengan comelnyee pakai telekung baru dari rumah #cewah. tapi kain telekung aku lilit kat leher . Jyeahhh malas nak pegang , so aku lilit kat leher aku . Ngehngeh ^..^v
Sedang berjalan menuju ke masjid , dengan secara tidak langsung kain telekung aku terjatuh.
mak ai , cepat cepat angat balek . Haiyyoo -.-'' Mak aku dari jauh gelakkan aku , HAHA . 
Lepas tu aku terus menuju ke tandas wanita untuk membasuh kain tersebut . Perghh , nasib tak kotor sangat 
Kalau kotor tak sah lee solat weyy . Ngehngeh.


Akhirnyaa selesoi solat teawih , aku pun meninggalkan masjid . Aku tau korang mesti ingat aku tak buat solat witir en ? Yeahh , aku akui aku tak buat solat witir . HAHA . Sesampai di rumah aku pun minum air , lepas tu aku. bla.. blaa .. okay sampai sini je lahh. takkan aku nak cita aku pi berak pulak . HAHA. assalamualaikumm dan


Salam Ramadhan dari saya ; Syamimi Alias ;) #Moh kito kumpol pahalo banyok-banyok ehh . ;)