Tuesday, January 24

Hang Out :3

Assalamualaikum

Heyyoo , semalam aku hang out dengan kawan lameee aku doo . Perghh , serious rinduuu gilaaa dekat diaorang . :'3 . First datang nampak Alia . Weeee , lepass tu aku dengan alia pi lhaa rumah zanaaa . Perghh , pegipegi , dieee tak mandi lagi dooo . -..-''' terpakseee lahh tunggu dieee selamaa 13 minit dooo . sekejap kannn ? -..-v . Pastuu , akuu  , alia dengan zanaa , pi rumahh nurin . Walaweh , Nurin pun baru bangun daaa . Hihi . Takpaaa , at least aku jumpeee nurin . sampai sekerat jalan akuuu baru tau nurin demam . suruh diee jangan ikut , tapi die nak ikut . Hmmm . Sorry tau nurin :3 . Lepass tu pegi rumah mariah pulak . Haiyaaa. Dieeee , dah lainn . muhehehehe >:D Thenn ? blabla , tangkap gambar . enjoyyy ;P

mukee aku hodoh . itu aku tau . so ? ignore je lhaa -..-''

weee , with alia :3

kami :3

adee brann :P

Jyeahhh , tu jeeee . kbai

Assalamualaikum.