Friday, December 30

Azam 2012

Assalamualaikum .

Heyyo Guys , Aku adee azam 2012 , korang adee tak ? Hewhew . Mestilhaa adee enn ? atauu tak ? . Kfoinee . Thennn ? jengukjenguk blog aku ni napeee ? :P ecehh gurau jeee . jangan stop follow aku pulak . Hahahaha . Okay entry kali ni aku nak citaa lhaa serba sedikit pasal azam akuu . Nak tauu ? Moh ke bawah yoo.

Azam Pertama :

Stop Gaduh dengan Adik . #eceh macam tahan jee :P


Azam kedua :

Hooooh ! Im gonna sick with this 'STUFF' Hahahah . -.-'' #please ignore my face.LOL

Azam Ketiga :

Janji tak nak bangun lewat ! Haiyakk ! #Hope lahh . 

Azam Keempat :

Sentiasa berfikiran positif walaupun adee benda yang menyakitkan hati . LOL

Azam Kelima :

Banyakkan beribadah kepada Allah :)

Azam Keenam:

Stop buad muka bangang dengan kawankawan >.<

Azam ketujuh:

Hope kehidupan aku teratur macam kartun ni . Hewhew :3

Azam kelapan:

DEACTIVATE FACEBOOK !

Azam kesembilan:

HARAP DAPAT JUMPA BUDAK LELAKI YANG AKU MINAT TU! MUAHAHAHA. >:D
#perghh , mengharap tuuu . eceh :P

Azam kesepuluh:


Ni lahh serba sedikit akuu punyaa azam  .Phewww . Banyak lagi . tahun depan je lahh aku bagitauuu . :P Hewhewhew :3

Assalamualaikum