Monday, November 28

Jamuan Akhir Tahun 2 Aktif

Assalamualaikum

11.11.11
tarikh yang menyeronokkan :3
haha

Jamuan tu buat kat KFC plak tu. 
haha

aku tau korang jeles.
haha

kalau jeles pegi tempat lain ye nak.
haha

aku malas nak cita panjang , moh tengok gambar kami
kami tau kami 'cantik' 
haha 

kalau 'cantik' sangat
tok seh tengok ye nak :3

Bermulanya di sini....

tengah bersedia nak melantak time ni.
haha
Ni gambar sedang melantak
sedapp..
haha
Ni musuhmusuh aku tengah melantak
haha
Ni pulak kawan kelas aku sedang melantak
ehh ? memang kawan kelas aku pun ==
haha
Ni mase dah nak bersedia untuk melantak
haha
atototo <3
sour couple .
kebetulan pakai baju same
kantoi suda time nak bagi ayam untuk melantak
haha
Ni mase dah habis melantak dekat KFC
ape lagi ?
kami berambus lahh.
haha


Lepas tu kami pi 'snack n candy' lahh sebelah KFC je ==t perghh , takda tempat len , memang lahh. haha. k , tu je , nak tengok gambar lagi , ringanringankan lahh korang semua add aku kat facebook. haha tak nak takpa , aku tak kesah ;)

assalamualaikum