Saturday, September 3

Hari Ini Best :)

Assalamualaikum

Hari ni kakak aku buad open house untuk kawan die :))

Kat sane aku ? jumpe kawan die lhaa -,-

kawan die lagi -,-

Dengan tak disangkasangka , terjumpa plak

Si NurHanisah Keiko yang comel ni <3 hikhik
tak sangke plak die datang :))

Bape minit kemudian ..
Cikgu Faridzuan dan isterinyaa plak datang :))
dah bersuamiisteri ni mesti lhaa beranak kan ? :D

Haaa , ni lhaa anak mereka <3 comelkan ?
macam anak jepun pun adaa gua tengok beb.

Bape jam kemudian pulak , tetibaa saudara mare aku datang ! aiyoo
tapi tak sempat nak bergambar dengan yang lain , so aku dapat tangkap gambar ni je lhaa :))

Haa , ini Cik Suri dengan Cik Man :))
Sweet aite ? ekekeke . tengok lhaa anaknyaa pulak dehh.

Ni lhaa anak kedua mereka <3 comel aite ?
sulung ? tido dekat rumah opahh , haha.

Sembang2 , bosan , so kami pun pegi tasik :))
tapi tak banyak lhaa gambarnyaa :))
sebab kami ratu gosip . hahahaha

auni. hahaa

Sarah takda kejaa mehh . hahaa

Time mainmain , terdengar suare minahh comel kat belakang aku
ruparupanyaa kumpulan sisters. hahaha
tak sangke akhirnye jumpe jugak deme <3
Rendu korang . HAHA !

Sister

Ada mase korang like lhaa page sisters ni. hahaa
deme layan punyee . hahaa :))

Aleeya Dato' Sani
Best gilaa habis lhaa hari ni <3