Sunday, January 23

Lampu -.-''

Assalamualaikum



Walawehhh , Hmmm , Ni semua sebab lampu punya pasal . Haiyooo . -.-t .Hari sabtu bertarikhkann 22.1.11, Kejadian berlaku semasaa aku nak mandi . Hahahaha . First aku pi lhaa bilik air dekat bilik aku . Lepas tu time nak buka lampuuu , ''Toing , toing '' Haiyaa . Macam manaa mau mandi maaa ? F*** -.-'' . Terlupaa lampu tu dar semalam macam tuuu . Dah lampu macam tu . Aku pun turun lhaa bawah pi bilik air lain pulak . Perghhhh . -.-'' Bilaa nak bukak lampuu tu , Mak aihh . Walaweh . Lagi dahsyat , Lampu takda daaa . Sakai tak terkata mehh . -..-'' #Hanya mampu kembangkan hidung dan pergi tanpa mandi di sanaa . Hahahaha.

Lepas tuu ? Hmmm , apee lagi . Pergi pulak bilik air mak aku lhaa. Perghhh . Sampai sanaa , Alhamdulilah . Syukur , takda apoo yang berlaku . Tapi . Aku terlupaa . bilik air mak aku untuk kegunaan air panas jaa mehh . Arghhh , bengang tak terkata . -..-''Hmmm , mandi je lhaa kann . Nak buat macam manee . Bilaa buka jee air . Perghhh , Walawehh . Panas gilaaa ! -..-t Hmmm . akibat terlalu panas , Aku mandi pakai air paip je . Perghhh . Sedih gilaa . Hahaha . Sakai dooo . -.-'' Okay lhaaa daripada takda air kannn ;) Mwehehehe :3

#Bila lampu takda , air paip jadi tempat mandi . --''

Assalamualaikum