Saturday, January 8

First Sekolah :3

Assalamualaikum


Perghh , Walawehh! First sekolah ni betulbetul memenatkan kakitangankepalaaku! Hewww ! Mulamula tak sabar nak sekolah tibatiba jaa , Hmmmm ,  penatpenat ! Tapi apa punss best sangat! Dapat jumpee kawan :3 , Mwhehehe.

Mulamula keluar pukul 6.30 sebab hari isnin ennn . Mwhehehe , Macam biasaa PERHIMPUNAN -.-'' . Sampai je kat sekolah pukul 6.55. Then ayah aku kataa : Hoo ? tercepat lhaa pulak ? Aku : Errr , -.- agak dahh. Takpa alangalang dah sampai tunggu je lhaa. Mwhehehe :3 . Aku salam ayah aku , thenn get out without wordss . #ecehh :P .

Maseee jalanjalan aku TERSEPAK batu besar manee ntahh , walawehh , tak disangkee batu tuu terkenaa dekat asrama lelaki wehh . hahahaha -.-'' batubatu. ishishish. Mwhehehe. Aku apa lagi lari lhaa sebelum kenaa soundkann . :P , Tetibaa jaa aku : Wow ! aku jerit . Ruparupanyaa aku tali kasut aku tercabut sudahh . Hahaha , Hampehh . -.-'' Hampirr jaa nak masuk longkang mehh. Nasib tak masuk . Mwhehehe , Kalau masuk memang arghhhh ! -.-t . **** . Dah lhaa kasut baru . Cantik tauu :P . Hmmm lepass tuu ? macam biasaa perhimpunan rasmi . blabla . Okay bai ;))

#Hari first sekolah memang memenatkann dan menjengkelkann aku ! -.-

Assalamualaikum