Monday, January 10

Bodo ar -.-

 Assalamualaikum

Tajuk kita hari ini : BODO AR -.-

Haaa , itu lhaa katakata yang aku keluar masee kat perhimpunan hari isnini , 10 Januari 2011 , Perghh siap dengan tarikh tuu :P . Walawehh , sebab apaa aku cakap ? Ni yang aku nak habaq ni . -.-'' Ni semua sebab NUR ATIQAH BT ABD HADI lhaa ni . Haiyaa . Tak guneee . -.-'''

Citanyaa macam ni , Aku tengah sembang dengan Anisah . Dah sembang sudaa tentu lhaa tak dengar apee cikgu cakap kat depan enn ? Kalau korang , Korang pun tak dengar enn ? enn ? Mwehehehe.


I THINK IM FEELING STUPID AT THAT DAY MANNN.

Bermula lhaa perkataan tuu disebut...

Masee syoksyok citaa , Tetibaa jaa Atiqah katee : Wehh Mimi , Cikgu panggil namee kau kat depan tuu .
Then Aku katee : Yekee ? #eceh mase cakap 'yeke' tu kaki aku dah start jalan :P
Masaa jalan pulak , Hazirah tarik tudung akuu and cakap : Manee adaa lhaa diaorang tipu jeee  .
Aku pulak tetiba jeee cakap kuat : BODO AR !

Ehh , ehh , tak sedar kakakkakak form 3 pandang aku . Masya-Allah maluunyaa . Kawankawan aku yang lain gelak jee . Hampagas betul lhaa ! Hak tuih . Bikin gua malu sudaa . -.-''

Tak pasal pasal jugak jeritan maut aku sampai budak laki punss dengar . Perghhh , Walawehh ! Malunyaaaaaa !!

Aku tau niat Atiqah lain ! -.- diee suruh aku stop bersembang . Tapi dude , bukann dengan care ni lhaa ! -.-''' Sokaysokayy , aku balas balik :P . Mweheheheh :P


#Thanks a lot Atiqah ! -.-''
#Lepass ni kenaa lahh lebih berhati-hati . Mwehehehe :3

Assalamualaikum