Friday, January 14

Assalamualaikum Ustazah -.-''

 Assalamualaikum Korang -.-

 Kenapee dengan tajuk ni ? Haaaa , Yang ni aku aku nak cita kat korang semua . Arghh . -.-'' Apo nak jadi den pun tak tao . Hahahaha .

Masaa nak mulaa belajar , kitaa semua kenaa cakap Assalamualaikum enn ? So aku cakap lhaa kat Cikgu Geografi aku macam tuuu . Tapi tetiba pulak aku tercakap : Assalamualaikum Us...Cikgu ! Perghhh , Hampir sajaa mau sebut duhhh. Apeee kebendee ni ? -.- Okay tu first , Yang ni aku tak brapee kesah sangat .

Yang aku kesah sangat ni time sains . Walawehh . Bilee Cikguu masuk jee , Dengan bangganyaaa aku cakap :

Assalamualaikum Ustazah !

Ecehh , aku buad mukee blur jee . Tibatibaa kawankawan aku yang lain gelak berdekah-dekah doooo . -.- Dalam hati aku cakab : Apesal ni ? -.-'' lawak sangat kee ? Kehairanan aku agak lamee . Akhirnyaaa aku baru perasann ! Aku cakap Assalamualaikum Ustazah kat Cikgu sains ! OMG , WTF , LOL. Malunyaaaa ! Masya-Allah ! Weyyyy -.-'' . Lepass tu Cikgu Ros Aida terus labuhkann tudung dieee . Yang tak bole blahh kawan aku sorang ni Opie . Perghhh , Macam haremmm , gelak overacting duuuuh -.- Najeeha pulak sampai merahmerah mukaa diee. Arghh ! Ni mesti sebab frust sebab banyak sangat kejaa sekolah. Haiyaaa. -.-

I PROMISE I'LL NEVER DO IT AGAIN ! -.-v
Assalamualaikum