Thursday, November 11

Tahniah Sarah ;)

~11.11.2010~

Alhamdulilah , Syukur kepada Allah , Adik saudaraku telah memperolehi 5A dalam UPSR . Hew , hew , Tahniah wehh , Gua tak sangka , Eh , eh , gua sangkee , Gua sangkee :P , Hmmm , aku apa lagi , Tumpang gembira je lahh :P , Al-Maklum lahh tak dapat 5A kanss -.- takpa , Sarah cakap , Try time PMR nanti tau :)

jeng,jeng,jeng


Ni lah Sarah . Comel kan ? :3 Omooo , Btw , Thanks sebab jadi cousin yang baik sangat :'3 Hew , hew , Im very appreciate that lhaa dear ! :3 , Taniah sekali lagi dear ;) Hmmm , Apa lagi ? Isi lahh borang SBP wehh :3 Hew , hew. Kdahh , tu jee . kboi ;)

#Bila dapat nanti , bagitauu aku tauu :3
#Aku harap dapat sekolah yang sesuai untuk kauu ;) InsyAllah
#Bila masuk sekolah tu jangan lupeekan aku pulak derr :P

Assalamualaikum